mia-

Direktlänk till inlägg 9 februari 2013

Dagen blev inte som det var tänkt.

Av Mia - 9 februari 2013 19:06

Ligger på sängen och slappar. Skulle ha jobbat hela dagen idag. Dock så var det en liten ynklig ficka som ville ha sin mamma. Stackarn har 39graders feber... Så nu blir det att vabba istället.. Men men så är livet.

Hade tur att Elin kunde tänka sig att hjälpa mig med hästen iallafall. Sweet hade tydligen vart riktigt diktig.... tills som fick fnatt och försökte hoppa in i skogen.... de gick omkull.... både verkar må bra. Tokiga ponny... Imorgon ska hon få följa med Elin som handhäst. Knäppisen kan nog behöva det hihi. Energi har hon iallafall.


Ligger och lyssnar på musik och fiosoferar över livet.  

Ibland blir jag lite för filosofisk...

Har kollat på för mycket film, börjar fundera på om det verkligen finns människor som det finns på film. Finns romantiken i världen. Finns det människor som skulle ställa upp vid en sida i vått och tort utan en tanke på sig själv?

Existerar det människor som skulle hoppa in framför en kula?

Jag måste sluta filosofera tror jag. Det kan inte vara bra....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 mars 2013 13:29

Klädpaket storlek 50/52 Grön kortärmad 2 stjortor en vit en svart en beige tröja en grå tröja med 3/4 ärm ett par rebook träningsbyxor svarta ett par röhnisch träningsbyxor svarta med rosa detaljer ett par vita leggings   200 eller ...

Av Mia - 26 februari 2013 07:22

Såååå underbart skönt med sovmorgon. Fick sova ända till 6.40. Barnet var lite seg upp men jag längtar efter en underbar dag. Ska strax gå ut och morgonfodra hästarna. Sedan blir det lite stallpyssel. När Sofia kommer tillbaka från stan ska vi u...

Av Mia - 25 februari 2013 16:10

Ja då sitter man här i trappen igen. Tror att jag ska vadera detta trappsteg så det blir extra skönt att sitta på. Tur att det är kanon utsikt här ifrån iallafall. Sitter och tittar ut över stallet och väntar på att få se när Elise och Sweet ska...

Av Mia - 24 februari 2013 17:50

Har som sagt jobbat hela helgen. Men den har vart riktigt bra iallafall. Har kanon arbetskamrater som förgyller dagarna. Sedan har jag vart i stallet och myst med damerna. Igår var första gången Fresa markerat att hon blev trött och inte orkade...

Av Mia - 22 februari 2013 19:31

Idag har det vart verkliga toppar och dalar med bredbandet. Hade toppen motagning i soffan tidigare i kväll. Så jag lyckades se på film såååå nice. Nu ville de inte vara med alls så ny sitter jag i trappen och ser ut över gården. Hästarna är nattad...

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards